2013. július 1., hétfő

Újra itt vagyok... Léna fotóival!

Sziasztok!

Hm...ha jól látom, majdnem 4 hónapja nem frissítettem a blogot. Pedig az elmúlt hónapok rendkívül izgalmasan teltek, hiszen számtalan kedves családot, babát, gyermeket ismerhettem meg, és sok-sok boldog percet tölthettem el fotózással, amit ezúton is köszönök mindenkinek, aki eljött hozzám és megtisztelt a bizalmával! :)

Mostantól kezdve szépen, sorban feltöltöm az elmúlt négy hónap termését, és reményeim szerint ezután folyamatosan frissíteni fogom a blogot újabb és újabb - számomra oly kedves - sorozatokkal. :)

Elsőként fogadjátok szeretettel Léna fotóit. Nem titkolom, hogy Léna és szülei régóta közel állnak a szívemhez, ezért nagy boldogságot jelentett számomra, hogy - hónapokig tartó szervezés után - személyesen is megismerhettem őket. A most következő képek még márciusban készültek, majd júniusban ismét találkoztunk...de erről egy későbbi bejegyzésben... :)

Íme a gyönyörűűűűűűűűűséges Léna:


























1 megjegyzés:

Brigi írta...

Köszönjük szépen Dóri!!!
Sokszor "előszedem" a képeket, pedig nem szokásom:))