2012. július 7., szombat

Visszatértem...avagy eltűnésem oka :D

Bizony, az elmúlt 5 hónapban nem sokat hallhattatok rólam. Nem is sokat foglalkoztam a fotózással, csak néhány sorozatot készítettem még a tavasz folyamán. A legtöbben biztosan tudjátok, hogy mi volt az eltűnésem oka...az ok, akit most képekben is megosztok Veletek.

Ígérem, mostantól gyakrabban fogom frissíteni a blogot, hiszen van pár szépséges sorozatom tavalyról, amit még nem mutattam meg Nektek, valamint készülök újabb fotózásokra is. (Ha minden jól megy, már holnap fotózni fogok) :)

És akkor a magyarázat:

A történet tavaly nyáron kezdődött, amikor egy szép augusztusi délelőtt két csíkosat pisiltem. Ekkor már tudtam, hogy az életünk hamarosan nagyon meg fog változni...


Telt az idő, én pedig egyre kerekebb lettem...


                                                                              (by Boroka)



 (a fenti két fotót Török-Bognár Renáta készítette)

 
Egészen addig kerekedtem, amíg 2012. április 23-án 12 óra 25 perckor ki nem bújt a pocakomból a mi gyönyörű kicsi Angyalkánk, Adél baba, aki már majdnem 11 hetes.





(a fenti négy képet ugyancsak Török-Bognár Reni fotózta)








 Ugye most már értitek, hogy miért tűntem el pár hónapra?
ANYA LETTEM!
Ez a legcsodálatosabb dolog, ami történhetett velem az életben!


 Végezetül pár közös kép Apával:

By Boroka:


Török-Bognár Reni képei:




Hamarosan újra jelentkezem...

6 megjegyzés:

Évi írta...

Csodaszép képek!!

Ági írta...

Az eltűnés oka teljesen világos, a visszatérésnek pedig örülünk! :D Várjuk az újabb csodaszép képeket Adélról, és persze a többi sorozatot is! :D

Bacu írta...

Tündéri a kislányotok :)
Várom a fotóidat.

Adri írta...

Nagyon örülök Dóri!
Megkönnyeztem a bejegyzésedet.Várom a fotóidat,ja és a háttér is nagyon jó :)

Kata írta...

Az eddigi legtökéletesebb bejegyzésed. :)

Zsofka írta...

Ugye a saját alanyról a legjobb képeket készíteni? :) Főleg ha ilyen tüneményes! :)